شرکت گری در ابتدای تأسیس خود عمدتاً بر مونتاژ و تولید کولرهای خانگی متکی بود. اکنون به یک گروه صنعتی جهانی متنوع و مبتنی بر فناوری تبدیل شده است که دو حوزه عمده کالاهای مصرفی خانگی و تجهیزات صنعتی را پوشش می‌دهد. و محصولات آن به بیش از ۱۶۰ کشور و منطقه صادر شده است.

این شرکت بیش از ۹۰۰۰۰ کارمند شامل ۱۵۰۰۰ پرسنل تحقیق و توسعه و بیش از ۳۰۰۰۰ کارگر فنی دارد. این شرکت دارای ۱۴ پایگاه تولید در داخل و خارج از کشور است که در زوهای، چونگ کینگ، هیفی، ژنگژو، ووهان، شیجیاژوانگ، ووهو، چانگشا، لوئوانگژو واقع شده است. نانجینگ، چنگدو و همچنین برزیل و پاکستان. در عین حال، ۶ پایگاه منابع تجدیدپذیر در چانگشا، ژنگژو، شیجیاژوانگ، ووهو، تیانجین و ژوهای وجود دارد که کل زنجیره صنعتی را از تولید بالادستی تا بازیافت پایین دستی را پوشش می‌دهد.

استراتژی برند گری

از یک کارخانه کوچک با ارزش تولید سالانه تنها ۲۰ میلیون RMB تا بزرگترین شرکت تهویه مطبوع جهان، گری پس از بیش از ۲۰ سال توسعه به یک شرکت بین المللی لوازم خانگی تبدیل شده است. گری در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. در ابتدا، GREE کارخانه کوچکی بود که فقط خطوط تولید کولرگازی پنجره ای داشت و حجم تولید سالانه آن کمتر از ۲۰۰۰۰ دستگاه بود. با مجموعه ای از محصولات قابل فروش، GREE فرصت های بازار را به دست آورد و شروع به ایجاد تصویر برند کرد که پایه خوبی برای توسعه آینده ایجاد کرده بود. در طی سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶، گری با اجرای طرح «ساخت محصول برتر»، تمرکز خود را بر بهبود کیفیت محصول با راه اندازی خط مشی کیفی «ساخت محصولات برتر، ساخت برند معروف، صرف مقیاس تجاری برای کیفیت درجه یک جهان» آغاز کرد. استراتژی» و با استقرار و بهبود تدریجی سیستم مدیریت کیفیت، انتشار «۱۲ حکم از سوی رئیس جمهور» و ترویج «پروژه انحراف صفر» همگی گواه قاطعیت GREE در ارتقای کیفیت محصول است. از آن زمان، کیفیت محصول GREE در تحقیق و توسعه، تولید و حمل و نقل محصولات مورد تاکید قرار گرفته است. کولرگازی برتر گری نیز فرصت های خوبی را برای فروش آن به ارمغان آورده است.

سال ۱۹۹۵ – ساخت تهویه مطبوع بهتر

در اواسط دهه ۱۹۹۰، در مرحله مقدماتی ساخت برند، Gree متعهد به ایجاد تصویری با کیفیت و قابلیت اطمینان بالا بود. از آنجایی که تعداد زیادی از محصولات با کیفیت استثنایی به بازار عرضه شد، تحت شعار “ساخت بهتر تهویه مطبوع” و برای کیفیت بالا”، گری به اتفاق آرا از مصرف کنندگان به رسمیت شناخته شد و با موفقیت تصویر برند با کیفیت بالا را ایجاد کرد. از “تهویه مطبوع بهتر”

سال ۲۰۱۰ – امتیاز، تسلط بر فناوری های اصلی

بر اساس نوآوری مستقل تکنولوژیکی، Gree بر فناوری های اصلی انواع محصولات غلبه کرد و عملکرد، شکل و عملکرد محصول به طور جامع بهبود یافت. با شعار “Gree، Master of Core Technologies”، محصولات برتر آن در صنعت لوازم خانگی خانگی جهش کردند، بنابراین Gree شروع به جهانی شدن کرد.

سال ۲۰۱۲ – برای آسمان پاکتر و زمین سبزتر

با ایجاد پایه و اساس برند خاص، Gree بر تقویت مسئولیت اجتماعی، گسترش بیشتر مفهوم کیفیت و تصعید مسئولیت شرکت در قبال کشور، جامعه و انسان متمرکز شده است. با چشم انداز بزرگ “ترویج تصویر ملی صنعتی، حفاظت از محیط زیست جهانی و ایجاد فضای زندگی راحت”، گری شعار نام تجاری “برای آسمان پاکتر و زمین سبزتر” را پیشنهاد کرد که برای مصرف کنندگان جهانی کاملاً چشمگیر است.

سال ۲۰۱۵ – ساخت چین، محبوب جهان

بلندپروازی بلند مدت Gree برای نمایش “ساخت چین”، بازسازی تصویر “ساخت چین” و ترویج برندهای چینی که خود توسعه یافته به طور واقعی جهانی می شوند، بوده است. هدف Gree هرگز محدود به گسترش بازار خارج از کشور نیست، بلکه مهمتر از آن، پیشروی “ساخت چین” با کیفیت محصول برتر و فناوری پیشرفته است. در نهایت، به هدف خروج می‌رسد و فناوری و محصول Gree را قادر می‌سازد تا به جهان خدمت کند.

افتخارات عبارتند از: “مدل ملی کار” که توسط شورای دولتی اعطا می شود. “جایزه ملی کارگری می” که توسط اتحادیه کارگری دولتی اعطا می شود. “۸ مارس پرچم قرمز Pacesetters چین” اهدا شده توسط فدراسیون زنان سراسر چین. “CCTV چین چهره اقتصادی سال” برای ۳ بار; رتبه بندی ۵۰ زن قدرتمند تجارت جهانی توسط Fortune ایالات متحده برای ۹ بار. و غیره…

دونگ مینگژو

رئیس شرکت Gree Electric و رئیس جمهور
  • معاون دهمین، یازدهمین و دوازدهمین کنگره ملی خلق؛ عضو کمیته دائمی انجمن ملی ساخت و ساز دموکراتیک چین؛ عضو دهمین کمیته اجرایی فدراسیون زنان سراسر چین؛ عضو کمیته کارشناسان برنامه پنج ساله سیزدهم کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی؛ پیام رسان توسعه پایدار شهری سازمان ملل و غیره